Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και ο Πρωθυπουργός το κάνει εικόνα.


Στη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Τουρισμού εμφανίζονται με σκουρόχρωμα κοστούμια, χαμογελώντας με φόντο τη διαφήμιση της ταινίας Men In Black: Παγκόσμια Απειλή.

Δεν θα ήταν άξιο αναφοράς, αν η ίδια η καμπάνια δεν είχε κεντρικό κόνσεπτ ότι το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind. Δηλαδή, θες να στείλεις διεθνώς το μήνυμα ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι συναίσθημα κι εμφανίζεσαι κάτω από μια πινακίδα που γράφει «παγκόσμια απειλή».

Ειρωνικά μιλώντας, πρόκειται για τη μοναδική περίπτωση εκδήλωσης αυτού του τύπου, για την οποία δεν υπάρχουν βίντεο και φωτογραφίες από την είσοδο των επισήμων στον χώρο της εκδήλωσης. Τρομάζει η δύναμη του πρωθυπουργικού επιτελείου να κάνει damage control, εξαφανίζοντας τις μη επιθυμητές φωτογραφίες από όλα τα μέσα ενημέρωσης, αφήνοντας να πλανάται στον αέρα η εντύπωση ότι πρόκειται για φώτοσοπ.

Στα λίγα μέσα όπου εμφανίζεται πλέον η επίμαχη φωτογραφία (της Τατιάνας Μπόλαρη για την Eurokinissi) είναι κροπαρισμένη. Για όποιον έχει αμφιβολίες, μιας και οι περισσότεροι πίστεψαν ότι πρόκειται για πειραγμένη εικόνα, ας ρίξει μια ματιά στο live streaming βίντεο της ΕΡΤ, το οποίο αναπαράγουν οι λογαριασμοί του Πρωθυπουργού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι πολιτικό το θέμα και σ’ αυτό το επίπεδο ανάγνωσης.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.